Известие

Collapse
No announcement yet.

"Дупка" в оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • "Дупка" в оборотите

    Още от как я взех колата си го има тоя недъг, на 3000 изпада в "дупка", тъпче си малко на едно място и отпушва. Не е ли около тези обороти старта на "второто турбо"? Но пък и със старото турбо беше същото. Соленоид? А дебитомер? Илииии.....?
    Last edited by MrX; d.m.y г., 15:24.

  • #2
    Баце и аз съм така, по диагностиките уж всичко е нормално.
    Точно около 3000 оборота се получава ако съм я изрязал само. Ефекта го чувствам като моментна загуба на мощност и после пак почва да тегли.
    При нормално каране не се усеща.
    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

    Comment


    • #3
      И при мен е така... но е за част от секундата и само при пълна газ и не всеки път го усещам. Според мен ако не карам аз да си усетя колата друг човек не би обърнал внимание.
      Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
      Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

      Comment


      • #4
        Баси т,ва пандемия ше се окаже Още двама да кажат и започвам да го считам за нормално

        Comment


        • #5
          При моята 156-ца 1.9JTD го имаше същият симптом, може би при малко по-високи обороти (3300-3500). Открих, че е сцепен на 2 места за по 5-6 сантиметра въздуховода след интеркулера и оттам явно е духало яко при тези обороти. След малко кръпки въздуховодът е цял, а пропадане не усещам.

          Comment


          • #6
            Чудих се дали може да е свързано с променливата геометрия на турбината ?
            Ще ми е интересно да чуем причината за "проблема"
            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
              Чудих се дали може да е свързано с променливата геометрия на турбината ?
              Ще ми е интересно да чуем причината за "проблема"
              Не че карам дизел или съм разбирач, но ако имате някакви графики на мощността на двигателя и разни характеристики на турбината пак с графики при обороти, може да повденем нещо.
              Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
              Mazda 6 2.3 2005
              sigpic

              Comment


              • #8
                А между другото при мен последната диагностика показа пренадуване на турбината и диагнозата (Бобо) е че трябва да ми се раздвижи геометрията на турбото за да не стане фал, та може от там да идва проблематиката
                Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
                Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

                Comment


                • #9
                  Вече свикнах на това.Сменях и дебитомер но голяма разлика няма.Може би единствено по някога проявата е по слаба а друг път по забележима.

                  Comment


                  • #10
                    И моята е така .....
                    Alfa Romeo 166 2.4JTD 136 HP

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                      Вече свикнах на това.Сменях и дебитомер но голяма разлика няма.Може би единствено по някога проявата е по слаба а друг път по забележима.
                      Чувал съм че след смяна на дебитомер се правело нещо с компютър та колата да си го разпознае-приеме.
                      А за проблема на колегата с 3000 оборота нека откачи буксата на дебитомера.И да я изрязва да види дали има разлика.Ако е дебитомер ще се оправи това забиване.Поне при мен е така.Моята плаче за дебитомер аз за пари и така нататъка.Общо взето всеки плаче за нещо!!!
                      Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
                      Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

                      Comment


                      • #12
                        А бе що си мисля че имаше разнищена тема с констатации че някои коли им било по хубаво без дебитомер т.е. с откачена букса по вървели и имали по нисък разход.Ма сега дали беше в нашия форум или във фиатския не помня.А Теодор е много прав и неговите разсъждения не са лишени от логика.От друга страна ако е със някакви стойности то те трябва да се еднакви за всеки един здрав или нов дебитомер.Мисля че се касаеше за някакви изходни напрежения на 5 изход на буксата.Моят дебитомер на контакт ми дава 1,9V,при 800 об.-2,45 V, При 3500-4000 об.4,29V
                        Last edited by balev64; d.m.y г., 22:10.

                        Comment


                        • #13
                          "Турбо Лаг - Забавяне имаме когато оборотите са над минималните за буст на съответната предавка, но до сега сме се движили с частична газ и налягането в смукателите е било отрицателно... и сега даваме газ до дупка - ЛАГ е времето за което се развива максималното налягане съответстващо на оборотите с които се върти мотора в момента...
                          - Колкото са по-ниски оборотите лага е по-голям.
                          - Колкото е по-висока предавката пак лага е по-голям защото по време на изчакването оборотите се покачват по-малко... същото се наблюдава и на баир - има забавяне заради трудното покачване на обороти..."
                          www.tunning.bg

                          Може би...разумно обяснение на проблема???
                          "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от souze Покажи съобщение
                            "Турбо Лаг - Забавяне имаме когато оборотите са над минималните за буст на съответната предавка, но до сега сме се движили с частична газ и налягането в смукателите е било отрицателно... и сега даваме газ до дупка - ЛАГ е времето за което се развива максималното налягане съответстващо на оборотите с които се върти мотора в момента...
                            - Колкото са по-ниски оборотите лага е по-голям.
                            - Колкото е по-висока предавката пак лага е по-голям защото по време на изчакването оборотите се покачват по-малко... същото се наблюдава и на баир - има забавяне заради трудното покачване на обороти..."
                            www.tunning.bg

                            Може би...разумно обяснение на проблема???
                            Колега, не четеш съсредоточено ми се струва, какъв лаг, какви предавки! Ускорявам си на трета да речем и на 3000 оборота се чуди и след секунда продължава. Но като гледам всички казват, че и при тях е така - значи е нормално. Пууууу тия жаби една кола като хората не могат да направят

                            Comment


                            • #15
                              Или е нормално - малко вероятно, или всички сме с един и същ проблем .
                              Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                              ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                              Comment

                              Working...
                              X