Още от как я взех колата си го има тоя недъг, на 3000 изпада в "дупка", тъпче си малко на едно място и отпушва. Не е ли около тези обороти старта на "второто турбо"? Но пък и със старото турбо беше същото. Соленоид? А дебитомер? Илииии.....?
Известие
Collapse
No announcement yet.
"Дупка" в оборотите
Collapse
X
-
Баце и аз съм така, по диагностиките уж всичко е нормално.
Точно около 3000 оборота се получава ако съм я изрязал само. Ефекта го чувствам като моментна загуба на мощност и после пак почва да тегли.
При нормално каране не се усеща.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
-
И при мен е така... но е за част от секундата и само при пълна газ и не всеки път го усещам. Според мен ако не карам аз да си усетя колата друг човек не би обърнал внимание.Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.
Comment
-
При моята 156-ца 1.9JTD го имаше същият симптом, може би при малко по-високи обороти (3300-3500). Открих, че е сцепен на 2 места за по 5-6 сантиметра въздуховода след интеркулера и оттам явно е духало яко при тези обороти. След малко кръпки въздуховодът е цял, а пропадане не усещам.
Comment
-
Чудих се дали може да е свързано с променливата геометрия на турбината ?
Ще ми е интересно да чуем причината за "проблема"Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщениеЧудих се дали може да е свързано с променливата геометрия на турбината ?
Ще ми е интересно да чуем причината за "проблема"Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
Mazda 6 2.3 2005
sigpic
Comment
-
А между другото при мен последната диагностика показа пренадуване на турбината и диагнозата (Бобо) е че трябва да ми се раздвижи геометрията на турбото за да не стане фал, та може от там да идва проблематикатаAlfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.
Comment
-
Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщениеВече свикнах на това.Сменях и дебитомер но голяма разлика няма.Може би единствено по някога проявата е по слаба а друг път по забележима.
А за проблема на колегата с 3000 оборота нека откачи буксата на дебитомера.И да я изрязва да види дали има разлика.Ако е дебитомер ще се оправи това забиване.Поне при мен е така.Моята плаче за дебитомер аз за пари и така нататъка.Общо взето всеки плаче за нещо!!!Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.
Comment
-
А бе що си мисля че имаше разнищена тема с констатации че някои коли им било по хубаво без дебитомер т.е. с откачена букса по вървели и имали по нисък разход.Ма сега дали беше в нашия форум или във фиатския не помня.А Теодор е много прав и неговите разсъждения не са лишени от логика.От друга страна ако е със някакви стойности то те трябва да се еднакви за всеки един здрав или нов дебитомер.Мисля че се касаеше за някакви изходни напрежения на 5 изход на буксата.Моят дебитомер на контакт ми дава 1,9V,при 800 об.-2,45 V, При 3500-4000 об.4,29VLast edited by balev64; d.m.y г., 22:10.
Comment
-
"Турбо Лаг - Забавяне имаме когато оборотите са над минималните за буст на съответната предавка, но до сега сме се движили с частична газ и налягането в смукателите е било отрицателно... и сега даваме газ до дупка - ЛАГ е времето за което се развива максималното налягане съответстващо на оборотите с които се върти мотора в момента...
- Колкото са по-ниски оборотите лага е по-голям.
- Колкото е по-висока предавката пак лага е по-голям защото по време на изчакването оборотите се покачват по-малко... същото се наблюдава и на баир - има забавяне заради трудното покачване на обороти..."
www.tunning.bg
Може би...разумно обяснение на проблема???"Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"
Comment
-
Първоначално публикувано от souze Покажи съобщение"Турбо Лаг - Забавяне имаме когато оборотите са над минималните за буст на съответната предавка, но до сега сме се движили с частична газ и налягането в смукателите е било отрицателно... и сега даваме газ до дупка - ЛАГ е времето за което се развива максималното налягане съответстващо на оборотите с които се върти мотора в момента...
- Колкото са по-ниски оборотите лага е по-голям.
- Колкото е по-висока предавката пак лага е по-голям защото по време на изчакването оборотите се покачват по-малко... същото се наблюдава и на баир - има забавяне заради трудното покачване на обороти..."
www.tunning.bg
Може би...разумно обяснение на проблема???
Comment
-
Или е нормално - малко вероятно, или всички сме с един и същ проблем .Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
Comment